Posted by: Shal Mad | September 5, 2010

Indera kayangan.

“Walaupun kita berjauhan. Tapi hati kita satu.”
Ntah sapa la cipta ayat kat atas nie. Tak best betul. Cam Suntiq~

Lepas dua bulan jugalah aku menghidupkan balik tempat mencurahkan perasaan dan fikiran aku ni. Macam berhabuk, tapi masih bermaya.
Apa yang berlaku semasa dua bulan ni ? Tiada apa yang seronok. Puasa ? Tiada apa yang harus aku banggakan. Kerja ? Malas sudah aku ingin bercerita. Harap yang membaca faham-faham sajalah.

Dan selepas ini. Aku harap aku tidak lagi lupa nak bawa pen dan note untuk catitan yang boleh aku muatkan dalam Shal Mad Rep Point of View nie…. damn~

Leave a Reply

Categories

