Posted by: Shal Mad | October 18, 2009

Berdebaran

Salam,
Ok… Permulaan cerita. Aku baru balik dari camping di Sg Congkak bersama Sekolah Menengah Bandar Baru Seri Petaling. Letih dan ketidak-cukup-tidoran. Jadi dijadikan ceritanya, selama 2 hari aku tidak cukup tidur. Memang balik ja aku terus tidur puas-puas.

Sekarang balik ke tajuk asal, debaran. Apa yang berdebarnya? Kenapa nak berdebar? Bila pulak berdebar?
Sebenarnya aku tengah berdebar menunggu panggilan jawapan Interview Technician yang aku pinta tempoh hari. Harap-harap dapat la, kalo tak dpt tak pe. Janji aku tau. Tinggal beberap hari lagi nih. Ish…. berdebor eden,

Plan kalau dapat kerja ni, Nak habiskan kontrak dengan beliau selama 5 tahun. Then gua nak naikkan  taraf kehidupan gua. Biar org lain tgk gua x berkedip… Muerhahahahahaha

Tp itu hanya angan-angan gua. Kalau tak dapat macamane? isk, x nak bayangkan…. wuahhhh

Akhir-2 bulan romadhan ade lagi org buat open house ek, syg sekali aku gagal menghadirkan diri… Bukan kerana masalah menimpa, tapi malas yang mendatang… Sedeyh sedeyh,

Sampai sini lah warkah dari hambo…. bosan, x de idea nak wat cerita…. tulis balik pengalaman gua… huh,

chiow

Responses

  1. berdebar ek?solat hajat manyak2….mintak hati ditenangkan…..hehe…insyaAllah…if awak dah wat yg terbaik waktu interview tuh….dapat ler nnty kan?…pray 4 it!!:p..

    aja..aja…fighting!!!

  2. Insya’Allah..
    Thx,

  3. berdebar ke? cam betenang abes abesan je kat sg congkak tuh~ dlm ujan pon tido x bangun2 kan~

    -peace-

  4. Miss Roha :
    Itu sume topeng~!!
    ye ar, depan budak-2 mane leh tunjukkan kelemahan, kekurangan…

    Tp something comes in my mind time camping tuh…..

  5. huh~topeng~

    something comes in ur mind?
    apakah? nk ckp kitaorg brlagak sombong dan kerek la tuh..haha
    (memang pon)

  6. ya.. dan sgt menjengkelkan….
    hehe

  7. menjengkelkan?
    kitaorg kesah plak?….
    when d approached method is wrong, then all the ‘menjengkelkan’ thingy will terpampang dgn hebat nye from us~

    1st impression will ifluence everything~

    thanx~

  8. tough word from a lady…
    hahahaaa…..

    Neway, mmg i’m a very bad when approach ppl,
    Then i will say,
    UNISEL bukan hebat mane…
    hahahahaa…..

  9. waa~
    then…harsh sentences from a ‘gentlemen’
    (gentlemen enuf huh?)

    kitaorg x pnah pon ckp UNISEL HEBAT~
    x kesah la ape kamu or org2 sejenis kamu nk ckp ape coz we never care about it~
    tp mmg hebat kot..
    (childish)
    envy huh?

    dah2…
    dis ur blog
    dis ur place..
    dun want to make war here..

    so..goodluck!!~
    troskan menulis

    btw…
    karya2 kamu..hurm..not bad..bnyk bahasa2 klasik yg dicanggihkan..
    bagus klu jiwa pnulisan same dgn jiwa pnulis dialam nyata..

    -end-


Leave a Reply

Categories

