Posted by: Shal Mad | September 26, 2008

120KMpJ

Aku memang seseorang yang minat akan kelajuan. Laju membuatkan aku ghairah.

Aku suka berlari.
Sambil berlari aku suke merasakan angin. Angin bagaikan tidak dapat menahan aku untuk terus laju kehadapan.

Aku suka berlumba. Kekadang aku mencari alasan. Semata-mata membolehkan aku untuk berlumba.

Aku suka akan kelajuan, dan dalam kelajuan itu aku nampak diri aku. Sehinggakan aku tidak sempat menoleh, dan lantas aku hilang kawalan.

Sekarang,

aku sudah tidak mampu untuk laju lagi.
Namun aku masih suka akan kelajuan.
Kelajuan membuat aku bersemangat….

Leave a Reply

Categories

