Posted by: Shal Mad | February 11, 2008

Aktiviti Kelana Aku

Selalunyakan, aktiviti bebas aku tak bergantung pada apa-apa jadual. Tapi kali ni, walaupun tanpa jadual. Baru aku sedar tinggi dan rendahnya langit dan bumi tuh…. whuhuhuhu sakit worr,

pada 1 Feb 2008, yang baru jerk seminggu dari tarikh aku tulis blog nie kan, aku gie Pahang, Kuala Medang di Betau. Aktiviti di sane berakit.

Macam aku cakap mula-mula tadi, Langsung tak terikat pada mana-mana jadual. Kami mengikut keadaan, memang memeningkan dan memenatkan. Tapi semua itu memberikan inspirasi kat kepala otak aku nie ntok wat aktiviti ditempat aku, Kelana aku lerw,

So balik jerk dari berakit tuh, aku pun cakap kat mak aku yang aku nak anjur kan camping, sambil tuh kita membuat target yang menawan puncak Gunung Nuang. Mmg mencabar gila!!~

Seramai 6 Kelana B seputih yang Mendaki Puncak Gunung Nuang tuh, Namun yang berjaya menawan Puncaknya cuma 4 orang sahaja. Tapi itu dah dikirakan satu kebanggaan bagi aku. Kerana berjaya menganjurkan aktiviti Tahunan kami yang pertama. Walaupun ahli tak lengkap, tapi semangat yang kami bawa semuanya Alhamdulillah Lengkap.

Lepas ni aku ada lagi perancangan untuk melakukan Aktiviti Kelana lagi, tapi masih tak tau mana nak pilih. Jadi kepada sesiapa yang sudi memberi cadangan, Kontek-2 la kami yerk… kalo nak join pun ok gak 😀

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: