Posted by: Shal Mad | November 22, 2006

Glory On a Feet

Kepala Kusut~!

Setiap orang mempunyai masalah tersendiri, mungkin ada yang merasakan ia berat, dan ringan, Tapi itu semua hanya berada dikepala masing-2… Dan x perlulah untuk kita mencampuri urusan mereka… Kerana kadang-kadang akan lebih membebani mereka, dan akan lebih mengusutkan kepala mereka.

Kerjaya~!

Minggu ini, SPM dan STPM telah berlangsung. Kepada yang mengambilnya pada tahun ini, diucapkan selamat maju jaya. All the best we hope so~! Mungkin selepas ini satu langkah besar akan dilakukan, untuk mengejar impian… mungkin juga langkah yang kecil… namun pantas untuk diekori… Aku?? Aku masih melangkah dari langkah yang kecil… Mungkin~!!

Sosial~!

Makin menjadi, sama ada remaja mahupun dewasa. Mungkin aku juga akan terjebak. Sekiranya begitu. Maka langkah ku akan menjadi kecil dan akhirnya samar-2 hilang….. Mungkin kah dapat aku hadapi, atau bolehkah aku mengubahnya…

Cinta~!

Sukar untuk mencari lain, tapi sekiranya sudah terpaut. Maka ia menjadi selamanya… Harapan demi harapan agar diterima…

Kejatuhan~!

Itu satu kemestian. Aku pernah alami ia sebanyak kali. Dan mungkin terus mengalami ia kembali. Pengharapan itu tidak yakin. Aku harus bangkit. Juga membangkitkan yang lain. Agar sama-sama aku dapat melintasi arus bersama.

Peninggalan~!

Adalah satu kesedihan. Tapi itu lah yang akan kita alami, setiap kali berjumpa. Namun bolehkah kita tidak berjumpa dengan orang baru?? Tanpa melupakan orang lama. Aku harap kita masih berutusan….

Aku yang masih gagal… Dan kecewa, berikanlah jawapan demi memberi jalan untuk ku mencari mimpi yang hilang. Sampai masa kita berpisah jua, namun temuikanlah kenangan yang terindah kita bersama…..

Leave a Reply

Categories

