Posted by: Shal Mad | October 18, 2006

Seorang gadis…

Memandang diri ku dengan sadis…

Seolah aku ini pengemis…

"Wei… asal ko teringin sangat dengan mat ‘jebon’ tuh ?? ape yang bagus dengan beliau ?? ape yang ko teringin sgt ??"

"Sketi aku la… aku nye bodi… aku nyer hati"

"Ko sanggup hilang maruah dengan beliau??"

"Aku sanggup asal dier x cari lain"

"Ape yang ko nampak ngan mat ‘Jebon’ tuh ??"

"Ape-2 yg ko x nampak… bro’

"Pelik aku…"

"ko boleh berikan ape yang aku nak ?? ko boleh penuhi kehendak hati ini"

"Sekiranya ko sudi…."

"Aku nampak ape yang kekasih aku ada… dan dia tau kekurangan diri ini"

"tapi aku??"

"ko masih muda… ko x kenal erti cinta… ko masih mentah…."

"tapi aku…."

"Ya… memang ko x kurang, mmg ko boleh mengangkat seorang kekasih setinggi darjat… tapi hati lain-2 bro… tenang la"

"aku masih x puas ati…."

"jangan keciwa… cinta x kan dtg sekiranya x sudi…. lepaskan lah aku… dan doakan lah aku hingga ke akhirnya… aku rela"

"Keka…"

"stop… kita dah menjadi sejarah…. tenang lah…"

"Doa ku agar kau berbahagia…. dan aku masih mengharap"

"Cinta adalah satu… Hati lain lain… tenang lah…. "

"Selamat tinggal rakan dan sahabat…"

Dan suasana menjadi pilu… Aku masih mencari… Sementa dia telah berdua… Tangis ku menjadi debu… Sepi ku menjadi rindu… Kepada seorang gadis yang aku x dapat kuasai… x dapat ku jadi kan teman sehidup… Supaya dia menjadi… Seorang yang matang dalam hidup ini… aku sudi…

Responses

  1. CITA YG MENARIK,,


Leave a Reply

Categories

