Posted by: Shal Mad | May 12, 2006

JIwaKu, HatiKu…

<p>Ingin ku melukis, walaupun aku x brape pandai melukis… Kerna Gambaran dirihatiku akan kelihatan….</p>

<p>Ingin Ku menulis, Sekiranya lukisan ku tidak dipahami, kerna cakaran ayam ku… namun diriku puas kerna hebatnya keindahan dapat dipamirkan…</p>

<p>Ingin Ku Menyanyi, Suara yang sumbang dan menyakitkan hati orang lain… tapi itu kepuasan diri ku, kerana dapat merasakan keseronokkan….</p>

<p>Ingin ku menari, walau dianggap gila atau sewel, Kerna kegembiraan bukan milikku seorang…</p>

<p>Ingin ku berlari, walau entah dimana penamatnya, tetapi perasaan laju dan bangga hanya dapat ku rasakan bile berlari…</p>

<p>Ingin ku berenang, walau tenggelam timbul 24kali, akhirnye dapat ku rasekan kenikmatan didunia air….</p>

<p>Terase dihati dihalang… tidak pernah aku kesah dan tergugat…</p>

<p>Aku adalah aku, senang susah milikku… sedih gembira milikku, maju mundur juga milikku… Kerana aku adalah aku… hati ini adalah selari dengan jiwa ku…</p>

<p>Kebangsatan ku berlalu, kebodohan aku milikku, keindahan ini milik Allah… Kerna jiwa ku semakin disukai hati ku…</p>

<p>Suatu hari nanti dapat ku tahu mengapa Jiwa tidak serasi dengan hati… Selepas itu boleh ku bicara pasal Cinta…..</p>

Leave a Reply

Categories

