Posted by: Shal Mad | May 6, 2006

Aku yg x pandai menulis..

<p>Tahun nie tahun yg begitu malang… sedikit sebanyak….</p>

<p>Aku adalah Manusia yg x suker dipuji, mahupun dicaci, namun bagiku satu kenikmatan sekira kerja yg dibuat oleh ku mendapat pengiktirafan….</p>

<p>Mmang aku suker… malah amat menyukai….</p>

<p>Sekiranya aku menyukainye, maka ia tetap akan dihati… dan sekiranya aku membencii nyer… ia tdak berpanjangan….</p>

<p>Kerja aku mmg sukar dikata, malah jika diberi kamus pun, x dpt aku mencari nyer..</p>

<p>Aku suker omong kosong… omong aku bukan omok….. atau momok….</p>

<p>aku yg x pandai menulis…. tidak mengharap org paham tulisan ku… malah ape yg difikirkan aku… tapi ape yg aku cakap adalah benar… dan adalah salah….</p>

<p>aku suker meperbodohkan org sepertimana aku memperbodohkan diri sendrik…</p>

<p>Aku yg x pandai menulis, sekadar menconteng buku latihan:latihan yg diberi:yg diberi oleh guru;guru yg mengajar ku; aku yg bodoh; bodoh ku yg diandaikan; diandaikan terlalu teruk….</p>

<p>Aku tetap x pandai menulis…. walau di ajar guru….</p>

<p>Namun aku gembira… kerna aku tidak pandai menuliss…</p>

Leave a Reply

Categories

