Posted by: Shal Mad | May 29, 2005

I’m In Love???

<p>Damnit~!!</p>

<p>I realy hate this feeling, i hope i didn’t fall at wrong time… coz, now im a student, i dont wanna being inlove like this.. dam dam damn~!!!</p>

<p>Erm, tapi perasaan tak bley kita tolak, kita lawan apatah lagi menolak, namun… aku tetap kaver… argh~! pedulik kan perasaan shial nie… dier mendatang kan kemusnahan… walaupun kita amat menikmati nyer, namun… kemusnahan disebalik nyer, tiada saper yang tau….</p>

<p>Saper org yang aku ‘love’ tuh? isk… kalu korang tau, itupun kalu la… mesti korang terkejut.. tapi mungkin jugak takde yang terkejut….</p>

<p>Biler ia berlaku? aku sendrik pun tak tau. maner la kita dpt mengagak nyer kan ? tapi aku rase dier pun tak tau yang dier dah jatuh hati kat aku.. mungkin dier dah tau, sebab perasaan nie susah nak perasan, tapi biler kehilangan, walaupun ntuk beberape jam…. baru kita terase….. </p>

<p>contoh nyer, biler kita slalu tepon laki atau pompuan yang kita minat… tetiba jerk kita tak tepon, laki atau pompuan tuh akan terase… samer jugak ngan kita….</p>

<p>Sebab tuh aku benci akan perasaan nie… dier buatkan aku tak bley focus kepada pelajaran… dan tak mungkin aku dpt luperkan dier……</p>

<p>Isk… aper la aku merepek nie… 😦 aku skang tengah sedeh nie… nak luahkan perasaan aku kat dier ker tak ? dier terima tak aku? kalu dier tak terima mesti aku sedey giler kan ?Kalu dier suker kat aku camner ? atau mmg dier dah lamer ader perasaan kat aku.. cumer aku jerk yang lambat ? isk…. aper nie :(( aku rase cam nak nangis… bukan aper… sebab terase beban menanggun nie…. camner aku nak lepas kan beban nie ar ???</p><blockquote dir=”ltr” style=”MARGIN-RIGHT: 0px”><blockquote dir=”ltr” style=”MARGIN-RIGHT: 0px”><blockquote dir=”ltr” style=”MARGIN-RIGHT: 0px”><p dir=”ltr” style=”MARGIN-RIGHT: 0px”><span style=”color: #000000;font-size: 1.4em;”><strong>TOLONG LA KAWAN 😦 ~!!!</strong></span></p></blockquote></blockquote></blockquote>

Leave a Reply

Categories

