Posted by: Shal Mad | May 6, 2005

dah tak suci

<p>Hurm… aisey men, aku dah bergelar pelajar kolej ar… huhuhu siswazah 😛 blum lagi dpt diploma, tapi baru belajar… aduh, susah gak bidang aku nie….. baru blajar skit, blum blajar manyak lagi wor…. huhuhuhu</p>

<p>Kepada kengkawan aku, yang sudi meluangkan mase nak baca blog mengarut aku nie.. .aku ucapkan trimas, dan selamat tinggal… mungkin kita takkan dpt berjumpa lagi, atau blum lagi berjumpa, tapi aper aper pun, ko lah kawan ku, sebab sanggup baca kan blog aku yang aku cuber shok sendrik nie….</p>

<p>Hurm… banyak sebenar nyer aku nak buat, luahkan perasaan ati aku, kasi tau kat sumer org, gie blasah org, dan memacam, tapi aku nak tangguhkan dulu perbuatan yang aku fikirkan tuh sekian lama…. selepas aku tamat pengajian, mungkin aku akan tunaikan aper yang telah terpedam dihati sanubari nie…. hehehe…</p>

<p>Erm, mungkin aku nie sedikit giler ataupun banyak, tapi aku tak kesah, janji giler giler pun pandai, rajin dan berguna ntuk masyarakat, tak cam org lain tuh… tau kondem org jerk. diri sendrik tak terjaga…. hehehe sempat menyempat plak aku nie.. yerk ?</p>

<p>Ehehehe, aku mmg suker tulis banyak banyak, sebab aku tak suker tulis berulang kali… dan biler tulis banyak banyak nie, aku akan tulis tanpa berfikir panjang…… erti nyer aku akan tulis aper yang terlintas kat otak kepale aku nie… so kalu yang terase, atau tak terase sekali pun, aku nak minta maaf bebanyak, dan kalu semase tempoh aku berkenalan ngan korang sekali pun, kalu ader yang silap salah kata tuh, anggap la itu satu kelemahan dari hamba Allah yang Maha Esa dan aku sendrik tak mampu menjadik sempurna…..</p>

<p>Sesungguh nyer diri ini hina di mata org yang terlebey hina, namun aku tetap aku, dan biler aku mengubah diri ku, maka aku pun menjadik lebey hina dari sebelum nyer… diri ku penuh ngan falsafah hidup, dipegang ngan prinsip kehidupan, dan ideologi senderik, dan tak kesah jika org berfikiran pelik, kerana setiap org mempunyai fikiran senderik, andai ku mampu membuatkan mereka berfikiran benda yang same pasal ku, makna nyer aku dah berjaya…… </p>

<p>Hurm.. sekali lagi merepek… wakkakakak wokei la, takmo merepek lagi, mungkin lepas nie lebey panjang aku tak tulis blog nie…. </p>

<p>assalamualaikum, kemsalam kat org yang aku tak kenal yerk ;)</p>

Leave a Reply

Categories

