Posted by: Shal Mad | April 9, 2005

Biler dah buhsan~!

Muahrharhahrh….

Assalamualaikum kepada yang membaca blog nie, kowang bley join gakz mem’blog’ bersama aku.. .kalu korunk rase sudiy la yerk 😉

OK ar… erm… aper aku nak cakap disini adalah mengenai jiwa kita yang kosong dan empty, kenape kekadang kita berase sedekimian ? ini adalah kerana kita berase kosong terhadap Allah SWT, macammaner kita nak menghilangkan kekosong ini ? … Hm… dengan Mendekatkan diri kepada Allah SWT…

Huhuhuhu, OK ar, nak tulis panjang nie… jaga jaga~!!

Kepada org yang membaca, sila jgn buang mase ande, dan blog nie bley share-Share, tapi aku tak tau cam ner.. nanti aku nak cari japz… kalu leyh share org pertama yang aku nak share kan adalah org yang suker wat 2 id kat friendster nie.. saper org tuh??? nanti korang leyh tau sendrik… hehehe

Ok ar, Rase nyer dah takde idea nie… nanti ar, kalu ader org komen aper aper, aku pun tulis la balik… wakakakak amende la aku menngarut nie.. wakakak assalammualaikum~!


Leave a comment

Categories